Коли випускники дбають про бренд кафедри: або участь студентів-філологів у волонтерському перекладацькому проєкті!

22 лютого 2023 року за ініціативи випускниці освітньої програми «Германські мови та літератури, (переклад включно), перша – англійська» Марії Паливоди студентка 4-го курсу Анастасія Мішаєва та студент 5-го курсу Андрій Романюк взяли участь у волонтерському перекладі заходу «Звіт про сприйняття України у світі – 2022», організованому за підтримки громадської організації  BRAND UKRAINE та МЗС України для представників Євросоюзу.

Цей звіт є першим комплексним аналізом сприйняття України за кордоном, що базується на унікальних даних від провідних українських та міжнародних аналітично-дослідницьких компаній і містить практичні рекомендації з розвитку міжнародних комунікацій та національного бренду України. З-поміж іншого обговорювались такі питання:

          Як війна відобразилась на міжнародному іміджі України?

          Що про Україну писали та говорили впродовж 2022 року провідні медіа світу та користувачі соцмереж?

          Як у різних регіонах світу ставляться до українців?

          Які виклики стоять перед стратегічними комунікаціями України у 2023 році?

          Як змінилися позиції України у міжнародних рейтингах та індексах національних брендів?

          Як може сильний національний бренд допомогти у повоєнному відновленні країни?

Нагальні питання інтеграції України в європейський простір стали предметом громадського перекладу, з яким на відмінно справились здобувачі кафедри. Андрій і Настя продемонстрували вправність у послідовному та синхронному перекладах, знання тематики та термінології; стали впевненішими у своїх силах та більш конкурентоспроможними на ринку перекладацьких послуг. Менеджерами проєкту виступили викладачі кафедри Анна Щербина та Юлія Плетенецька.

Пишаємося нашими студентами! Дякуємо Паливоді Марії за співпрацю, чекаємо наступних пропозицій!